Klachten

Heeft u klachten met betrekking tot de geleverde goederen of overige zaken aangaande “LOFT55”? Stuur ons een e-mail info@loft55.nl. Na ontvangst van de klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 24 uur na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Wij zullen er alles aan doen om tot een bevredigende oplossing te komen.

Een klacht over een product, dienst of de service van de ondernemer kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier van de website van de Stichting Webshop Keurmerk www.keurmerk.info waar LOFT55  is aangesloten. De klacht wordt dan zowel naar de betreffende ondernemer als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

U kunt ook uw geschil voorleggen aan de geschillencommissie via het ODR platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

 

Ruilen en Retourneren (herroepingsrecht)

Indien de bestelde artikelen niet aan uw verwachting voldoen, heeft u het recht de artikelen, binnen 14 dagen te retourneren muv sieraden, deze mogen niet geruild en/of geretourneerd worden. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door u of een vooraf door de u aangewezen en aan LOFT55 bekend gemaakte vertegenwoordiger.
De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening.

De retour te zenden artikelen dienen, in originele staat en ongebruikt en onbeschadigd te zijn.

LOFT55 vergoedt alle betalingen van de consument voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij LOFT55 aanbiedt het product zelf af te halen, mag LOFT55 wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. LOFT55 gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.''

Wanneer u heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft LOFT55 de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.

 

Retouradres: LOFT55, Antoon van Elenstraat 55, 6217 JL Maastricht 

© 2013 - 2020 Loft55 | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel